Pakej Komunikasi Belia Dilanjutkan

Pakej Komunikasi Belia Dilanjutkan

Dalam Bajet 2013 yang dibentangkan oleh YAB Perdana Menteri, satu pakej diperkenalkan buat belia berumur 21 hingga 30 tahun untuk membeli telefon bimbit 3G dengan rebat RM200. Jadi, bila pakej ini bermula 1 Januari yang lalu, aku dan isteri yang layak memohon cube la.. alhamdulilaaaaahhhh (ala Shahrol Shiro) kami layak dapat rebat. Permohonan kami tu sepatutnya luput pada 14 Februari 2013, tetapi, satu hari, aku dapat email..

Pakej Komunikasi Belia Dilanjutkan

Aku mula mencari-cari telco-telco yang menawarkan pakej ini. Paling menarik hati aku adalah pakej dari U Mobile (www.u.com.my) yang menyenaraikan telefon bimbit paling banyak berbanding telco lain. (Klik sini – http://www.u.com.my/prepaid/youth-communication-package) Lebih menarik lagi, U Mobile bekerjasama dengan Sen Heng dalam pengedaran pakej ini.

Sebahagian telefon bimbit yang ditawarkan

Sebahagian telefon bimbit yang ditawarkan

Dalam syarat yang dinyatakan dalam Pakej Komunikasi Belia ini, setiap pembelian Pakej ini hendaklah disertakan dengan pendaftaran talian. Memang kesemua telco mengikut syarat berkenaan, tetapi U Mobile memberikannya secara percuma. Pra bayar pulak tu! Sudah tentu tiada kontrak, habis guna, boleh buang.

Pakej Komunikasi Belia Dilanjutkan

Setakat ni aku masih belum redeem lagi pakej ni. Tunggu gaji masuk dulu baru nak beli yang murah-murah je.. Aku punya nak bagi kat mak, isteri aku punya, dia punya la.. hehe.. Korang layak? Daftar di sini.. https://nbi.skmm.gov.my/

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *