Terkini! Gambar Hafiz AF7 Selepas Kemalangan!

Gambar Hafiz AF7 Selepas Kemalangan

Kelmarin aku ada post pasal kemalangan yang menimpa Hafiz di sini

Update terkini di laman Facebook AF Talent memaparkan gambar terkini Hafiz selepas mendapatkan rawatan di hospital.. Sedutan daripada laman Facebook AF Talent

Hafiz telah ke pejabat AESB selepas mendapatkan rawatan akibat kemalangan yang menimpa Hafiz kelmarin. Walaupun mengalami kecederaan, namun Hafiz tetap bersemangat dan ingin meneruskan persembahan di Anugerah Juara Lagu 25 nanti. Pihak pengurusan AESB akan sentiasa “monitor” tahap kesihatan Hafiz menjelang AJL 25 nanti. Doakan kesihatan Hafiz, Shahir, Stacy dan Adira supaya mereka dapat membuat persembahan yang mantap di AJL 25 nanti.

Semoga Hafiz sihat la ye.

p/s – Dengar² kata kereta Honda Accord milik Hafiz TAK KEMBUNG “AIR BAG” masa kemalangan.. Haa.. nak kene saman Honda ni..

3 Responses

  1. hAwA says:

    airbag tak kembung? ada yang pernah bagitau hawa, airbag takkan kembung kalau kita tak pakai seatbelt.
    Wallahualam camne keadaan time accident tu

  2. PaanMFR says:

    Kita pun tatau kan mcm mana keadaan dalam tu.. tapi ada tanya pemilik Honda Accord yang lain, katanya kalau x pakai seat belt akan ada bunyi sampai la kita pakai seat belt tu..

    p/s – naik kancil je.. 😛

  1. 5 January 2011

    […] This post was mentioned on Twitter by PaanMFR. PaanMFR said: Terkini! Gambar Hafiz AF7 Selepas Kemalangan! http://goo.gl/fb/KKt5a [Blog Update] #fb […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *